Tuesday, July 27, 2010

warganegara JPM


ya betol aku akan bertukar ke JPM, Bahagian Pengurusan Hartanah.bukan buat kuarters ok.aku tau la bila sebut bph je korg da terbayang2 kuarters dan lps ni korang nak minta tlg aku adjust kuarters utk korg kan.sungguh suka hati korang.
tak tau la camner keadaan opis baru aku nnt.cam ngeri je nak setat keje tempat baru.knp aku tuko ek.bkn opis aku 2 tak best.cuma aku nak try environment baru je.aku suka opis aku ni.mana ade eo dpt bilik.aku dpt bilik sorg pakej dengan sofa.bilik eo beso punyeeeeeee....facilities opis ni mmg best.serba serbi lengkap.tempat mkn pun selesa n beso punyeeeee.stok mknan huishh..leh simpan duit gaji.konpom jimat..
dan...
mmg aku da mula rindu dengan kwn2 kat opis ni.praktis rindu dulu bole!!.i miss u TRK.......
telajak perahu boleh di undur, telajak minta tuko sendiri mau igt.padan muka aku.actually aku setat keje 2 Ogos 2010.wakakakah...

No comments:

Post a Comment